Közösség(ellenes) Blog

Te kedves, aranyos, kellő mértékben szocializált, és kellő mértékben megfélemlített bárányka. Blogunk azért jött létre, hogy téged, és a hozzád hasonló pozícióban szaladgáló, és a televízió műsorait bárgyún legelésző droidokat közszemlére, és közvélemény áldozatává tegye.

Látogatók száma

Rádió

Egy kis ambient

Utolsó kommentek

Hétfő

2010.03.08. 18:30 - Yog-Sothoth

Boldog hétfőt, kedves droidfiúk és droidlányok!

Képzeljétek, mi történt ma:
Szokásos hétfőnek indult ez is, de valami furcsaságot tapasztaltam. Virágárus volt a metróállomásnál. Megpróbáltam rájönni, hogy mi lehet a háttérben. Arra jutottam, hogy halottak napja nem lehet, mert az novemberben szokott lenni. A valentinnapot is kizártam, mert pont ebben a blogban olvastam róla, hogy ez is volt nemrég.

Egész egyszerűen nem tudtam mire vélni a dolgot, szóval betudtam annak, hogy egy csöves lopott egy csomó virágot a botanikuskertből és azt próbálja pénzzé tenni, hogy meg tudja venni a fagyállós ablakmosó folyadékot.

A jelek szerint tévedtem. Na nem az egész elméletben, mert arra nincs bizonyíték, hogy a csöves nem a botanikuskertből lopta a virágot, hogy tudjon cefrét venni. Szóval az elgondolás csak hiányos volt eleinte, de később minden kezdett kikristályosodni.

Szóval megtudtam, hogy nőnap van. Innentől unalmas a történet, szóval maradjunk annyiban, hogy:

Boldog hétfőt, fiúk és lányok

YS (;,;)

A bejegyzés trackback címe:

https://droidvihar.blog.hu/api/trackback/id/tr691821827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása